Pain is gain

Még soha nem örültem ennyire, hogy tanultam/tanulok zenélni, mint ezeken a napokon. Persze erről az ujjaim lehet, eltérő véleménnyel vannak. Mondjuk, én szeretem, ha fáj. Mármint, az ujjam. Gyakorlás után.

Tegnap például elvágtam kenyérszeletelés közben a bal mutatóujjam, és ezt a fájdalmat nem szeretem annyira. De így legalább egy kolbászszelettel kevesebb kellett a katonákra. Haha. Nem, megmaradt egészben, viszont azt az egyet sikerült duplán elvágni. Ilyet is csak én tudok. Közvetlenül gitáróra előtt 2 nappal. A tantóbácsi meg fog ölni. Najó, talán nem. Digitálisan nehéz lesz neki fojtogatni. :DDD De lehet, hogy hidegvérű, és elteszi későbbre a bosszúját…?

Amúgy meg. Az nagyon fontos, hogy karantén alatt is nevessünk. Legalább egyszer egy nap. Szabaduljanak azok az endorfinok! Ti kacagtatok ma már?

P.

This entry was posted in Health and wellness, Just so, thinkpink. Bookmark the permalink.

Leave a comment