Bass players are always the intellectual kind, but nobody knows it

Szóval, vettem egy basszusgitárt.
Egyes nézetek szerint a basszusgitár a legszexibb, legférfiasabb hangszer a világon.
Én nő vagyok.
És vettem egy basszusgitárt.
Egyes nézetek szerint a basszeros szégyentelenül közösül a gitárjával a színpadon, annyira mácsó hangszer.
Én nő vagyok, és vettem egy basszusgitárt.
Egyes nézetek szerint egy basszeros nem lehet… tudjátok… nemhideg. Mivel ez egy szexi, férfias, mácsó hangszer.
És én nő vagyok.
És vettem egy basszusgitárt.
Az Ernő nevet kapta a keresztségben, mivel győri.
Mármint, nem én.
Hanem a gitár.

P. aki most nem tudja eldönteni, hogy hogyan viszonyuljon a hangszerválasztásához és az ezzel járó kötelezettségekhez

This entry was posted in Just so, Music, Press play. Bookmark the permalink.

Leave a comment